PirMuhammed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu sene dershaneye kayıt yaptırmadınız mı?

+ hiçbir şey için geç değildir. biraz gayret edin. matematik 1'i 9.sınıfa ait dersleri, konuları çalışıp ygs'yi yapabilirsiniz...
yaptırdım hocam gidiyorum bu sene ama kendime güvenmiyorum kazanamam bence 70 net yapıyorum şu an ygs çok çok az