Konu
2012 YGS-LYS Topiği (Ders çalışma, öneriler.)
19-12-2010, 03:42:29
#107
ConPix
TeHLiXe adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yaptırdım hocam gidiyorum bu sene ama kendime güvenmiyorum kazanamam bence 70 net yapıyorum şu an ygs
çok çok az
Adıyamandasın sanırım.Hangi dershane ? Hügemmi ?