TeHLiXe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yaptırdım hocam gidiyorum bu sene ama kendime güvenmiyorum kazanamam bence 70 net yapıyorum şu an ygs çok çok az
Adıyamandasın sanırım.Hangi dershane ? Hügemmi ?