peki hocam nasıl bir çalışma sistemi uygulamam hakkında önerileriniz var mı ? mesela ben bi gün 2 saat çalışırım diğer gün hiç çalışmam çok düzensiz bi çalışma sistemim var . ne çalıştığıma oturduğum zaman karar verrim falan . .
ne kadar ya da nasıl çalıştığın önemli değil. önemli olan verimli çalışmak. çalıştığınız konu hakkında; aklına takılan, takıldığınız birşeyler var mı? yoksa hemen uygulamalara geçersiniz. takıldığınız yerleri -varsa- not edip, öğretmenlerinize danışırsınız.
sayısal dersleri yazarak çalışmak, sözel dersleri daha ok soru-cevap şeklinde çalışmak fayda sağlayabilir.
ders çalışırken ortamda, mümkünse; tv, radyo, walkman, mp3/mp4 gibi şeyler çalışır halde bulunmasın.