TeHLiXe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynen hocam. kaldı 3 ay tık yok çalışmaisteği gelmiyor bi türlü . seneye hazırlık yapacağım artık hangi dersaneye kayıt yapsam seneye
bu sene dershaneye kayıt yaptırmadınız mı?

+ hiçbir şey için geç değildir. biraz gayret edin. matematik 1'i 9.sınıfa ait dersleri, konuları çalışıp ygs'yi yapabilirsiniz...