tamam sorun değil.

o netler mart ayının sonuna kadar artar.
bu süreçte zaman zaman moraliniz bozulabilir. atıyorum, deneme sınavına girdiğiniz gün; başınızdan kötü bir olay geçmiştir, hastalanmışsınızdır, sevgilinizle kavga etmişsinizdir, elektrikler kesilmiştir falan... sonuçta netleriniz-puanlarınız kötü gelebilir. yani sakın o netlerinize bakıp "bu iş olmayacak" demeyin. kapasitenizi zorlayın, sonuna kadar.
hani böyle "yapın, edin" diyorum ama, bunları ukalalık olsun diye söylemiyorum. neticede ortaöğrenimden mezun olma evresine gelen her talihsiz öğrenci gibi biz de bu süreçlerden geçtik. biz de aynı korku, endişe ve sıkıntıları yaşadık. ama neticede maç bitiş düdüğü çalana kadar sahada en iyi performansı sergiledik. oyunu bırakmadık. siz de bırakmayın. tüm gücünüzle oyuna dört elle sarılın...