TeHLiXe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yaptırdım hocam gidiyorum bu sene ama kendime güvenmiyorum kazanamam bence 70 net yapıyorum şu an ygs çok çok az
tm mi fen mi?

artı o netlere takılmayın. ben mesela o sınavlarda hep 25-28 civarı matematik yapardım. bir girdim ygs'ye 37 soru yaptım. 34 net falan geldi.