• 04-08-2010, 20:46:43
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    araştırdım baktımda gösterilen giriş yok bende tv kartıda yok pc de izlediğim filmi televizyondan nasıl yansıtabilirim yada başka ne türlü olabilir? fb macına kadar inşallah çözüm bulabilirim
    şimdiden sagolun...
  • 04-08-2010, 20:51:03
    #2
    Banada lazım gercekten Tv kartı olmadan
  • 04-08-2010, 21:14:02
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ATI ekran kartı vardı hallediyordum ben.

    Yanında gelen kablolar falan filan karıştırdım halletmiştim..
  • 04-08-2010, 21:16:21
    #4
    SystemMaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ATI ekran kartı vardı hallediyordum ben.

    Yanında gelen kablolar falan filan karıştırdım halletmiştim..
    Her model de wermıolar kı
    Senınkı hangı model ?
  • 04-08-2010, 22:11:35
    #5
    ekran kartında tv-out çıkışı varsa kablosu var takıyorsun aktarıyo.
  • 04-08-2010, 22:39:10
    #6
    Üyeliği durduruldu
    PostratoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her model de wermıolar kı
    Senınkı hangı model ?
    Hatırlayamadım masaüstünü açınca bakarım.



    Ekran kartım bu mu değil mi bilmiyorum ama en üstteki siyah giriş varya, ora ile bağlıyorum TVnin video çıkışına.
  • 04-08-2010, 22:58:47
    #7
    SystemMaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hatırlayamadım masaüstünü açınca bakarım.



    Ekran kartım bu mu değil mi bilmiyorum ama en üstteki siyah giriş varya, ora ile bağlıyorum TVnin video çıkışına.
    Bu kart benımkınden 1 model yuksek HD3650 ama 3850 almıs olsan daha guzel olurdu ama almıssın gecmıs artık
  • 04-08-2010, 23:11:41
    #8
    ya bende 2 tane monitör girişi varda diğer küçük yuvarlak giriş yokya bide ben 410 tl verdim lanet girsin ):
  • 04-08-2010, 23:25:26
    #9
    mustafa399 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya bende 2 tane monitör girişi varda diğer küçük yuvarlak giriş yokya bide ben 410 tl verdim lanet girsin ):
    ,Ekran kartı modelını soylermısın yardımcı olayım