araştırdım baktımda gösterilen giriş yok bende tv kartıda yok pc de izlediğim filmi televizyondan nasıl yansıtabilirim yada başka ne türlü olabilir? fb macına kadar inşallah çözüm bulabilirim
şimdiden sagolun...
bilgisayardaki görüntüyü tv ye aktarma???
19
●1.350
- 04-08-2010, 20:46:43Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 04-08-2010, 21:14:02Üyeliği durdurulduATI ekran kartı vardı hallediyordum ben.
Yanında gelen kablolar falan filan karıştırdım halletmiştim.. - 04-08-2010, 21:16:21Her model de wermıolar kıSystemMaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Senınkı hangı model ? - 04-08-2010, 22:39:10Üyeliği durdurulduHatırlayamadım masaüstünü açınca bakarım.PostratoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Ekran kartım bu mu değil mi bilmiyorum ama en üstteki siyah giriş varya, ora ile bağlıyorum TVnin video çıkışına. - 04-08-2010, 22:58:47Bu kart benımkınden 1 model yuksek HD3650 ama 3850 almıs olsan daha guzel olurdu ama almıssın gecmıs artıkSystemMaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-08-2010, 23:11:41ya bende 2 tane monitör girişi varda diğer küçük yuvarlak giriş yokya bide ben 410 tl verdim lanet girsin ):
- 04-08-2010, 23:25:26,Ekran kartı modelını soylermısın yardımcı olayımmustafa399 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
