mustafa399 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya bende 2 tane monitör girişi varda diğer küçük yuvarlak giriş yokya bide ben 410 tl verdim lanet girsin ):
,Ekran kartı modelını soylermısın yardımcı olayım