• 04-08-2010, 23:50:32
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    MODEL : NVdia Zotac 8800 GT
    alalı bayağa oldu ama
    şimdiden teşekkürler
  • 04-08-2010, 23:52:29
    #11
    Üyeliği durduruldu
    PC görüntüsünü televizyona aktarın

    sitemde anlattım hocam
    not:sitedeki içeriklerin izinsiz alınması yasaktır.
  • 04-08-2010, 23:56:29
    #12
    mustafa399 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    MODEL : NVdia Zotac 8800 GT
    alalı bayağa oldu ama
    şimdiden teşekkürler
    Onun olması lazımda ya 8800 GT 'de alla alla yanlıs hatırlıo olabılır ama 9800 GT'de war kesın
  • 05-08-2010, 00:21:53
    #13
    Srdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PC görüntüsünü televizyona aktarın

    sitemde anlattım hocam
    not:sitedeki içeriklerin izinsiz alınması yasaktır.


    o yöntemi biliyorumda bende o yuvarlak girişten yok işte farklı çzüm yolları arıyorum

    PostratoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onun olması lazımda ya 8800 GT 'de alla alla yanlıs hatırlıo olabılır ama 9800 GT'de war kesın

    bende yok baktım hocam yok yani ama görsellerden aratıyorum aynı model herşey tıpkısının aynısı onda var bu kasayı alırken yaptıgım donanım listesi monitör hariç 6 7 yer gezdim hepsi 3bin tl ve üstü fiyat verdi babamın arkadaşı 2.400 tl demişti 600 tl indirim yaptı ... demekki indirim yapmamıs dost kazagımı atmış çakmamı benim donanımlar eğer çakma olsa son çıkan oyunları en son çözünürlükte titremeden nasıl oynayabilirimki birde benim kasa fırın gibi 450W güç kaynagı oldugu halde hardisk falanda yandı bilmiyorum lanet olsun ya verdiğim parayı morelman çöktüm şuan ahanda benim ekran kartı bu
  • 05-08-2010, 00:28:57
    #14
    mustafa399 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o yöntemi biliyorumda bende o yuvarlak girişten yok işte farklı çzüm yolları arıyorum




    bende yok baktım hocam yok yani ama görsellerden aratıyorum aynı model herşey tıpkısının aynısı onda var bu kasayı alırken yaptıgım donanım listesi monitör hariç 6 7 yer gezdim hepsi 3bin tl ve üstü fiyat verdi babamın arkadaşı 2.400 tl demişti 600 tl indirim yaptı ... demekki indirim yapmamıs dost kazagımı atmış çakmamı benim donanımlar eğer çakma olsa son çıkan oyunları en son çözünürlükte titremeden nasıl oynayabilirimki birde benim kasa fırın gibi 450W güç kaynagı oldugu halde hardisk falanda yandı bilmiyorum lanet olsun ya verdiğim parayı morelman çöktüm şuan ahanda benim ekran kartı bu

    Aşırı elektrik gelmesi her parçayı yakabilirim benımde modem yanmıstı .
    450 W super aslında kas ıcın Akasa Zen olabılır kasan o kasalarda guzel fakat PSU yetmıosa sorun cıkar sen ozellıklerın tamamını at bakalım
  • 05-08-2010, 00:35:02
    #15
    Üyeliği durduruldu
    mustafa399 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o yöntemi biliyorumda bende o yuvarlak girişten yok işte farklı çzüm yolları arıyorum
    başka bir yöntem gelmiyor aklıma ama mutlaka alternatif bir yöntem olması gerek. Ekran kartında görüntü olarak gayet hoşmuş
  • 05-08-2010, 00:48:52
    #16
    PostratoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşırı elektrik gelmesi her parçayı yakabilirim benımde modem yanmıstı .
    450 W super aslında kas ıcın Akasa Zen olabılır kasan o kasalarda guzel fakat PSU yetmıosa sorun cıkar sen ozellıklerın tamamını at bakalım
    asus p5kse anakart
    1 tb samsung hardisk
    450W AOPEN sogutucu
    2 gb kngston ddr2 ram
    intel core2dua quadcore


    Srdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başka bir yöntem gelmiyor aklıma ama mutlaka alternatif bir yöntem olması gerek. Ekran kartında görüntü olarak gayet hoşmuş
    çok araştırıp almıştım bu kartı
  • 05-08-2010, 01:33:16
    #17
    Srdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PC görüntüsünü televizyona aktarın

    sitemde anlattım hocam
    not:sitedeki içeriklerin izinsiz alınması yasaktır.
    HD3470 ekran kartlı laptopta sitenizdeki yuvarlak giriş mevcut deneyeceğim
  • 05-08-2010, 01:37:26
    #18
    Üyeliği durduruldu
    PostratoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kart benımkınden 1 model yuksek HD3650 ama 3850 almıs olsan daha guzel olurdu ama almıssın gecmıs artık
    Ekram kartım bu değil kardeşim sadece çıkışı göstermek istedim

    Şu an laptopta nVIDIA GT325M var.