PostratoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her model de wermıolar kı
Senınkı hangı model ?
Hatırlayamadım masaüstünü açınca bakarım.



Ekran kartım bu mu değil mi bilmiyorum ama en üstteki siyah giriş varya, ora ile bağlıyorum TVnin video çıkışına.