Hatırlayamadım masaüstünü açınca bakarım.
Ekran kartım bu mu değil mi bilmiyorum ama en üstteki siyah giriş varya, ora ile bağlıyorum TVnin video çıkışına.
Bu kart benımkınden 1 model yuksek HD3650 ama 3850 almıs olsan daha guzel olurdu ama almıssın gecmıs artık