Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
araştırdım baktımda gösterilen giriş yok bende tv kartıda yok pc de izlediğim filmi televizyondan nasıl yansıtabilirim yada başka ne türlü olabilir? fb macına kadar inşallah çözüm bulabilirim
şimdiden sagolun...