• 27-07-2010, 15:53:56
    #46
    Üyeliği durduruldu
    Bu adam kadar kişiliksiz biri görmedim..

    Gerçek yüzünü günden güne belli ediyor aynen küfür etmeye devam etsin topluma süper örnek oluyor
  • 27-07-2010, 15:54:57
    #47
    Toklambis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu "ılımlı" yaklaşımınızın sebebi malum şahısın tarikatlere üye olmasımıdır ?

    Ben yolumu çizdim maneviyat artık bende böyle vs iyi hoş dinini yaşamak istiyorsan fazla şekilde git yaşa

    ama bunu yaparken kibirden önünü göremiyor ve insanlar senin argo yazılarını okurken utanıyorsa bi yanlış var demektir.

    bir laf vardır ya,

    ya olduğun gibi görün ya da göründüğün gibi ol.

    Not: Hayatımda oturupta özellikle bir rap müzik dinlemişliğim vs yoktur, dışarıdan gözüktüğü şeklini söylüyorum.
    Dışarıdan gözüktüğü gibi değil işte işin içinde olsan anlarsın olaylar nasıl bu noktaya vardı.

    Sago öyle birisi zaten iki yüzlü değil bazı rapçiler gibi milletin suratına tükürüp sonra tükürdüğünü yalamıyor.

    Herkesin bir sabrı var hocam bazı şeyler var hani derler ya kavgada bile söylenmez. Fuatın söylediği cümleleri iyi dinle.
  • 27-07-2010, 15:55:12
    #48
    kralburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/geyik-resimler-am...post1061568019

    Bu dissteki "Allah bile adam edemedi seni" lafından sonra oldu sanırım bunlar..
    N2Lock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bencede şarkı ne zaman çıktı ki saçma sapan birşey zaten yaptığı diss

    "Sen Cami Duvarında Ebu Cehil Posteri" yazık gerçekten.
    CrakMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her insanın bir sabrı vardır yahu. Şu lafa bak. Sagopaya hak veriyorum...

    Arkadaşlar bu diss gerçekten çok kızdırmış sagoyu ve adam haklı. Sizin birisi Ananıza , karınıza küfür etse tepkiniz ne olurdu ? bunu düşünün kendinizi o ADAMIN yerine koyun. Herkes onun üstüne geliyor onun üstüne oyun kuruyor. Herkes ona diss atıyor sonunda patladı. Ayrıca Adam ne yapsa suç oluyor küfür etmiş ben tweeti tamamen okudum çok az küfür var. "a q" ve y.vsak sadece bu ikisi var biz sanki hiç küfür etmiyoruz gibi davranıyosunuz.

    " Allah bile adam edemedi seni " bu söz gerçekten çok ağır olmuş sagodanda bir diss gelecektir kesin.
  • 27-07-2010, 15:55:36
    #49
    advaldo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu adam kadar kişiliksiz biri görmedim..

    Gerçek yüzünü günden güne belli ediyor aynen küfür etmeye devam etsin topluma süper örnek oluyor
    Neymiş gerçek yüzü ?
  • 27-07-2010, 16:04:04
    #50
    advaldo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu adam kadar kişiliksiz biri görmedim..

    Gerçek yüzünü günden güne belli ediyor aynen küfür etmeye devam etsin topluma süper örnek oluyor
    geçen gene bir konuda tartışmıştım rap de küfür olacak küfürsüz rap olmaz diye bas bas bağıranlar şimdi sago küfür etti diye kötü oldu değilmi bırakın artık oyun oynamayın başkası küfür etse hiçbirşey olmaz sago küfür edince ortalığı ayağı kaldırırsınız...
  • 27-07-2010, 16:05:31
    #51
    Üyeliği durduruldu
    masterthone2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçen gene bir konuda tartışmıştım rap de küfür olacak küfürsüz rap olmaz diye bas bas bağıranlar şimdi sago küfür etti diye kötü oldu değilmi bırakın artık oyun oynamayın başkası küfür etse hiçbirşey olmaz sago küfür edince ortalığı ayağı kaldırırsınız...
    Şapka çıkartırım
  • 27-07-2010, 16:19:34
    #52
    masterthone2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçen gene bir konuda tartışmıştım rap de küfür olacak küfürsüz rap olmaz diye bas bas bağıranlar şimdi sago küfür etti diye kötü oldu değilmi bırakın artık oyun oynamayın başkası küfür etse hiçbirşey olmaz sago küfür edince ortalığı ayağı kaldırırsınız...
    Sagopa cemaate girdi, o kadar küfürsüz şarkı yapacam diye laf etti. Ötekilerin bu konuda beyanatları yok diye biliyorum, bu yüzden lafını tutmayan adam hakkında tabii ki konuşabiliriz.
  • 27-07-2010, 16:21:59
    #53
    Üyeliği durduruldu
    RitEmrE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sagopa cemaate girdi, o kadar küfürsüz şarkı yapacam diye laf etti. Ötekilerin bu konuda beyanatları yok diye biliyorum, bu yüzden lafını tutmayan adam hakkında tabii ki konuşabiliriz.
    Bakın ne diyor sago:

    Alıntı
    Ben bir müzisyenim ve yazılan dini şeylere izin verdikçe iş müzikten iyice çıkıyor.Açıkçası kendimi sorumlu hissediyorum.
    Alıntı
    sonra en ufak bir sözümle bir yargılıyorsunuz sanki o sözleri bir din adamı söylemiş gibi hüküm giydiriyorsunuz.Bunlar beni rahatsız ediyor.
  • 27-07-2010, 16:28:38
    #54
    RitEmrE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sagopa cemaate girdi, o kadar küfürsüz şarkı yapacam diye laf etti. Ötekilerin bu konuda beyanatları yok diye biliyorum, bu yüzden lafını tutmayan adam hakkında tabii ki konuşabiliriz.
    Cemaate falan girmedi her röportajında her sözünde söyledi adam ben sanatçıyım ben din adamı deliyim beni öyle görmeyin diye ama kimse anlamadı bunu.Küfürü bırakacağım dedi , küfürü din açısından değil sevmediği hoşnut olmadığı için bıraktı. Beyaz showda da söyledi kimseye dinlettiremezsin "baba yeni bir şarkı yaptım , ana avrat düz git olmuyor" dedi yani ailemiz var demek istedi Ailesinede bunları dinlettiremez değil mi ? Yani konuyu hemen dine çekiyosunuz adamın bu konuda bir açığı olduğunu düşünüyosunuz ama twittere yazdığı gibi :

    "Ben bir müzisyenim ve yazılan dini şeylere izin verdikçe iş müzikten iyice çıkıyor.Açıkçası kendimi sorumlu hissediyorum."

    "Her zaman her gün bana duada bulunmanız harika lakin insanlar myspaceimi bir din adamı sitesi gibi görüyorlar,dışarıdan itici oluyor"


    Ayrıca adam şarkılarda küfür etmiycem demiş etmiyorda o sözünü tuttu. son yıllardı hiçbir şarkısında küfür yok. Twitter yazılarında ise argo var gene çok fazla küfür yok o kadar abartılacak birşey değil sizde ediyorsunuz küfür bizde..