• 27-07-2010, 17:38:31
    #64
    WEB0Z0F adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış anlıyosunuz. Küfür edebilir benim sorunum değil. Sagopa sever de değilim sevmezde değilim Arada birkaç şarkısını dinlerim o kadar. Benim karısına diss attırmıycak dediğim 2 yıl önce cezaya attığı dissten bahsediyorum hocam. Sagopa beyazın programında demiş ya karıma küfür etti diye Ayrıca bu ülkede kendini savunmak için illa küfür etmen gerekmez. Çizgisini korusun diyorum. Ha yine benim için sorun değil ben küfürlü olsada dinlerim küfürsüzde dinlerim kulağıma hoş gelsin yeter kişiliği beni iplemez.
    Hocam 2 yıl önce onlar başladı, "İt dalaşı" isimli şarkısıyla dikkatını çekerim, onların 15 şarkısına 23 dakikalık EP ile cevap verildi. Hatanız var, o 23 dakika içinde 1 tane küfür yok 2 onların şarkılarında boyna sövülüyor, ceza da dinledim vakti zamanında ama "Nefret" oluşumundayken, Sago albümlerini yaparken mesela "Med Cezir" albümünü severim. Ama adam olmayı bilcek herkes...

    WEB0Z0F adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlamadan dinlemeden savunma kardeşim. disstortion ep'de kolerada söylemiyo mu? Söylüyosa ona da cevap verirler. Seviyeli ya da seviyesiz beni alakadar etmez. Mahkeme konusu da alakadar etmez cevap şekli kendi bileceği iş.
    EP de Kolera küfür etmemiştir, daha öncesinde IBEN daha öncesinde diss atmışdır Kolera'ya ve oda cevap vermişdir.

    Tek Söz "Biyerini mi kestin acaba mis gibi hıyar kokdu da." gibi sözlerdir.
  • 27-07-2010, 17:40:50
    #65
    Üyeliği durduruldu
    trdeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 2 yıl önce onlar başladı, "İt dalaşı" isimli şarkısıyla dikkatını çekerim, onların 15 şarkısına 23 dakikalık EP ile cevap verildi. Hatanız var, o 23 dakika içinde 1 tane küfür yok 2 onların şarkılarında boyna sövülüyor, ceza da dinledim vakti zamanında ama "Nefret" oluşumundayken, Sago albümlerini yaparken mesela "Med Cezir" albümünü severim. Ama adam olmayı bilcek herkes...



    EP de Kolera küfür etmemişdir, daha öncesinde IBEN daha öncesinde diss atmışdır Kolera'ya ve oda cevap vermişdir.
    Med Cezir albümünüde sagopa yapmış diyorlar
  • 27-07-2010, 17:42:56
    #66
    CrakMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Med Cezir albümünüde sagopa yapmış diyorlar
    Bakınız ; http://tr.wikipedia.org/wiki/Med_Cezir_%28alb%C3%BCm%29
  • 27-07-2010, 17:45:25
    #67
    Üyeliği durduruldu
    trdeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Prodüktör DJ Mic Check

    Alıntı
    2002 yılında tamamlanan kayıtların ardından çok geçmeden piyasaya sürülen albümün prodüktörlüğünü Silahsiz Kuvvet'ten Dj Mic Check şimdiki adıyla Sagopa Kajmer yapmıştır.
  • 27-07-2010, 17:47:12
    #68
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Sago alayına gider. Adam sonuna kadar haklı. Meyve veren ağaç taşlanır. Adamın yüksek dinleyici kitlesi oldu. Sansardı, fuattı gibi ezikler çekemediğinden diss atıyor. Teksin SAGO
  • 27-07-2010, 17:49:33
    #69
    Üyeliği durduruldu
    tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sago alayına gider. Adam sonuna kadar haklı. Meyve veren ağaç taşlanır. Adamın yüksek dinleyici kitlesi oldu. Sansardı, fuattı gibi ezikler çekemediğinden diss atıyor. Teksin SAGO
    "Meyve veren ağaç taşlanır" cuk diye oturmuş bu laf
  • 27-07-2010, 17:50:25
    #70
    SystemMaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Prodüktör DJ Mic Check
    Aynen, Sago'nun Myspace'den Alıntı ;

    Alıntı
    -2002 yılında CEZA "Med Cezir" albümünün prodüktörlüğünü yaptı..Albümün tüm müziklerini kendisi yaptı.
    Bknz ; http://www.myspace.com/sagopakajmer


    tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sago alayına gider. Adam sonuna kadar haklı. Meyve veren ağaç taşlanır. Adamın yüksek dinleyici kitlesi oldu. Sansardı, fuattı gibi ezikler çekemediğinden diss atıyor. Teksin SAGO
    32 kişi birden diss atıyor hiç birisi Diss EP yerini tutmuyor

    "Bir bahçemiz var bir taraf çilekli "
  • 27-07-2010, 17:51:35
    #71
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Alıntı
    bonobo hakkımda orda burda konuşuyormuş,bakalım hakim beye nasıl konuşacak?öbürü gibi rap yaptığınımı inkar edecek,diğeri gibi kekeleyecekmi
    ..
  • 27-07-2010, 17:54:40
    #72
    http://twitter.com/Sagopakajmerrap Sagodan diss haberi