Yanlış anlıyosunuz. Küfür edebilir benim sorunum değil. Sagopa sever de değilim sevmezde değilim Arada birkaç şarkısını dinlerim o kadar. Benim karısına diss attırmıycak dediğim 2 yıl önce cezaya attığı dissten bahsediyorum hocam. Sagopa beyazın programında demiş ya karıma küfür etti diye

Ayrıca bu ülkede kendini savunmak için illa küfür etmen gerekmez. Çizgisini korusun diyorum. Ha yine benim için sorun değil ben küfürlü olsada dinlerim küfürsüzde dinlerim kulağıma hoş gelsin yeter kişiliği beni iplemez.
Hocam 2 yıl önce onlar başladı, "İt dalaşı" isimli şarkısıyla dikkatını çekerim, onların 15 şarkısına 23 dakikalık EP ile cevap verildi. Hatanız var, o 23 dakika içinde 1 tane küfür yok 2 onların şarkılarında boyna sövülüyor, ceza da dinledim vakti zamanında ama "Nefret" oluşumundayken, Sago albümlerini yaparken mesela "Med Cezir" albümünü severim. Ama adam olmayı bilcek herkes...
Anlamadan dinlemeden savunma kardeşim. disstortion ep'de kolerada söylemiyo mu? Söylüyosa ona da cevap verirler. Seviyeli ya da seviyesiz beni alakadar etmez. Mahkeme konusu da alakadar etmez cevap şekli kendi bileceği iş.
EP de Kolera küfür etmemiştir, daha öncesinde IBEN daha öncesinde diss atmışdır Kolera'ya ve oda cevap vermişdir.
Tek Söz "Biyerini mi kestin acaba mis gibi hıyar kokdu da." gibi sözlerdir.