• 28-07-2010, 11:57:53
    #91
    seemsiyah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peygamber Efendimiz'i çok seviyoruz, 4 ayda onun için şarkı yaptık diye konuşanların, bugün düştüğü hal bu mu? İnsanları da günaha teşvik etmekten başka bir şey değil bu. her şeye rağmen biz yine Efendimiz'i örnek alıp susuyoruz deseler daha yerinde olacakmış, ama neymiş kılıbıklıkmış pehh...
    + Helal olsun hocam, kısmen anlatmak istediğimi siz anlatmışsınız.
    Sago' dinimi alet etti çıkarlarına. Ne kadar ezilsede küfür çok pis birşeydir. Hele ki böyle bi yer edinmişse yazık günahtır.
    Dürüst doğru düzgün kimse kalmadı.
  • 28-07-2010, 12:01:53
    #92
    Üyeliği durduruldu
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yalnız dikkatimi çekti, bir insanı nasıl böyle babanızın oğlu gibi koruyor ve kolluyorsunuz anlayamıyorum Bunun adı hayranlık mı ne bilmiyorum ama ben kimseyi böyle iştahla savunmazdım ve ona da böyle babamın oğlu gibi güvenmezdim.

    Bir insan ne derse böyle körü körüne her sözüne de hak verilmez ki.o bir birey sonuçta sizin gibi insan. şaşar coşar haddini aşar. Her dediğine de abi sen haklısın denmez..
    Ergenlik çağında böyle örneklerin olması çok doğal. Sanki aileden biriymiş hatta ötesiymiş gibi yakın görmek, onu her şeye rağmen savunmak sanki yakın bir arkadaşınmış gibi vs. Yaşınız kaç bilmiyorum ama yazdıklarınıza göre sanıyorum 18 yaşında büyüksünüz. Ergenlik döneminde bu kadar şiddetli olmasa da buna benzer davranışlar hepimiz de vardı, bugün de olması doğal.
  • 28-07-2010, 12:07:59
    #93
    Üyeliği durduruldu
    Toklambis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ergenlik çağında böyle örneklerin olması çok doğal. Sanki aileden biriymiş hatta ötesiymiş gibi yakın görmek, onu her şeye rağmen savunmak sanki yakın bir arkadaşınmış gibi vs. Yaşınız kaç bilmiyorum ama yazdıklarınıza göre sanıyorum 18 yaşında büyüksünüz. Ergenlik döneminde bu kadar şiddetli olmasa da buna benzer davranışlar hepimiz de vardı, bugün de olması doğal.
    Üstadım elinize su dökemeyiz.

    Elimizden gelen bu.

    Toklambis'e laf edeni döverim, yeni idölüm o.

    Adam haklı beyler.
  • 28-07-2010, 12:15:39
    #94
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yalnız dikkatimi çekti, bir insanı nasıl böyle babanızın oğlu gibi koruyor ve kolluyorsunuz anlayamıyorum Bunun adı hayranlık mı ne bilmiyorum ama ben kimseyi böyle iştahla savunmazdım ve ona da böyle babamın oğlu gibi güvenmezdim.

    Bir insan ne derse böyle körü körüne her sözüne de hak verilmez ki.o bir birey sonuçta sizin gibi insan. şaşar coşar haddini aşar. Her dediğine de abi sen haklısın denmez..
    canım selam,

    buna *biat kültürü denir, yani sorgusuz sualsiz , işaret edilene tapınmak gibi birşeydir bu, ve İslam dininde de yasaktır,

    Güzel dinimiz İslam , araştırmayı, doğruyu, güzeli, iyiyi, kötüyü bul ve ayır der,

    kimseye tapma der ,

    sözün özü, düşünem, düşünebilmek görmektir...
  • 28-07-2010, 12:30:02
    #95
    benikaydet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    canım selam,

    buna *biat kültürü denir, yani sorgusuz sualsiz , işaret edilene tapınmak gibi birşeydir bu, ve İslam dininde de yasaktır,

    Güzel dinimiz İslam , araştırmayı, doğruyu, güzeli, iyiyi, kötüyü bul ve ayır der,

    kimseye tapma der ,

    sözün özü, düşünem, düşünebilmek görmektir...
    yuh artık konuyu nereye çekmişsin. tebrik ederim yani. Sadece biz ona güveniyoruz. Ve destekliyoruz. tapma falan yok yani. 6 yıldır sagopa dinlerim , araştırırım her gün onun hakkında yeni birşey öğrenirim ama 6 yıl onu tanımak ve güvenmek için yeterli bir süre bence..