benikaydet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
canım selam,

buna *biat kültürü denir, yani sorgusuz sualsiz , işaret edilene tapınmak gibi birşeydir bu, ve İslam dininde de yasaktır,

Güzel dinimiz İslam , araştırmayı, doğruyu, güzeli, iyiyi, kötüyü bul ve ayır der,

kimseye tapma der ,

sözün özü, düşünem, düşünebilmek görmektir...
yuh artık konuyu nereye çekmişsin. tebrik ederim yani. Sadece biz ona güveniyoruz. Ve destekliyoruz. tapma falan yok yani. 6 yıldır sagopa dinlerim , araştırırım her gün onun hakkında yeni birşey öğrenirim ama 6 yıl onu tanımak ve güvenmek için yeterli bir süre bence..