• 27-07-2010, 21:16:01
    #82
    Üyeliği durduruldu
    CrakMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sagopa Kajmer'i gerçek abim kadar seviyorum ve halada dinliyorum. Son albümüde bana göre HARİKA! Bi bildiği vardır.
    Katılıyorum. Son albüm mükemmel. ve ne derse desin yine ölene kadar sagocuyuz.
  • 27-07-2010, 22:37:40
    #83
    LincolnSamet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @CrakMaster bi dediğiyle bir dediği tutmuyor ki.Geçen yeni albüm çıktığı zaman Sago öldü ben gördüm Yunus var artık yazmamış mıydı şimdi yine Sago Sago bişeyler diyor.
    hehe onu sago söyledi oda alıntı yapmış sanırım

    BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Katılıyorum. Son albüm mükemmel. ve ne derse desin yine ölene kadar sagocuyuz.
    aynen!
  • 27-07-2010, 22:52:05
    #84
    Artık sago, hayır ben yine şanışer ados devam..
  • 27-07-2010, 23:05:54
    #85
    Sagodan şaşmam. Zaten şu anda sagonun bu laflarını duyup onu dinlemekten vazgeçenler bilsinler ki gerçek sagoyu onlar öldürmüştür. Ya sevdiğin bir şarkıcıyı sonuna kadar savunacaksın. Yada eğer onu arada bir dinliyorsan, bazı laflarını duyup onu artık dinlemek istemiyorsan hiç dinlemeyeceksin kardeşim bu kadar basit.. Sagonun sizin gibi hayranları olduğu sürece daha çok bu lafları duyacaksınız. Bırakın eğer dinlemek istemiyorsanız gidin ! Adamın etrafında sadece gerçek hayranları kalsın, döneklerden kurtulsun..

    Ayrıca son albüm mükemmeldi.
  • 27-07-2010, 23:55:21
    #86
    Üyeliği durduruldu
    bu adam dinlenir ama takip edilmez bence. egoları çok yüksek karı-koca.
    küfür etmeyeceğim, benim maneviyatım acayip yüksek diye atıp tutuyordu ama şu duruma bak. karısına bile küfredilse bu kadar ağır ve argo içeren laflar sarfetmemeliydi. ağzından çıkan lafları ilahi sayan adamlar var çünkü.
    şöhretin ve onun getirdiği egonun zararları...
  • 27-07-2010, 23:57:26
    #87
    Üyeliği durduruldu
    bu diss ne zaman atılmış?
  • 28-07-2010, 00:21:02
    #88
    Üyeliği durduruldu
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam melek değil müzisyen. Birisi hakkında saçma sapan konuşursa sen de ona cevap verirsin. Bunlara kulağını tıkayabilecek kapasitede olsan zaten evliya olursun. Ben de bu forumda olabildiğince saygı göstermeye çalışıyorum insanlara ama bazen gelip saçma sapan konuşup sinirleri gerebiliyorlar. Ben birkaç kişinin yazdığına o kadar sinirleniyorsam bu kadar ünlü biri hakkında söylenen binlerce şeyi duyunca neler yapıyor tahmin edebiliyorum. Siz hakaret yiyen değil de hakaret eden tarafta olduğunuz için genelde, anlamamanız normaldir, yapınız gereği.
    Kime ne hakaret etmişim ?

    Bir laf söylüyorsanız arkasında durun ve açık açık gösterin hakaret ettiğim entrylerimi.

    Boşa sallamakla olmuyor bu işler.
  • 28-07-2010, 03:00:42
    #89
    Aslında Kolera'nın sayfasında herşey gayet net ve açık eğer olaya taraflı bakmadan okursanız herşeyin kısa bi özeti...

    Alıntı
    Dj funky C 3-4 ay önce Sagoya dedi ki ''onlar hep sizin yaptığınız şarkıları dinliyor,hayatları siz olmuşsunuz,bu kinin nedenini anlamıyorum

    Sizden başka birşey düşünmüyorlar,siz ne yaparsanız takip ediyorlar,ben çok sıkıldım artık,bunlardan'' demişti.

    hadi funkye abim çekenler abinize inanın.Abiniz diyor ki ''onlar sizinle yaşıyorlar ne yapsanız takip ediyorlar,hayatları sizsiniz''

    ve funky c şunu da eklemişti:benim size laf taşıdığımı sanıp benimle de konuşmuyorlar artık.Durum bu arkadaşlar.Kimin kime hayran olduğu açık

    http://twitter.com/Kolerap
    Bence olaya yorum yapmadan önce Sago'nun ve Kolera'nın sayfasında yazılanları tek tek okumak gerek onlar gayet ve net açıklamışlar...

    http://twitter.com/Sagopakajmerrap

    http://twitter.com/Kolerap
  • 28-07-2010, 09:44:55
    #90
    Alıntı
    Eğer sizinde karınıza,ananıza,babanıza,namusunuza, küfrederler de siz de ses çıkarmazsanız,siz de adam değilsiniz.Böyle bir kılıbıklık yok.
    Peygamber Efendimiz'i çok seviyoruz, 4 ayda onun için şarkı yaptık diye konuşanların, bugün düştüğü hal bu mu? İnsanları da günaha teşvik etmekten başka bir şey değil bu. her şeye rağmen biz yine Efendimiz'i örnek alıp susuyoruz deseler daha yerinde olacakmış, ama neymiş kılıbıklıkmış pehh...