@CrakMaster bi dediğiyle bir dediği tutmuyor ki.Geçen yeni albüm çıktığı zaman Sago öldü ben gördüm Yunus var artık yazmamış mıydı şimdi yine Sago Sago bişeyler diyor.
hehe onu sago söyledi oda alıntı yapmış sanırım
Katılıyorum. Son albüm mükemmel. ve ne derse desin yine ölene kadar sagocuyuz.
aynen!