Sagodan şaşmam. Zaten şu anda sagonun bu laflarını duyup onu dinlemekten vazgeçenler bilsinler ki gerçek sagoyu onlar öldürmüştür. Ya sevdiğin bir şarkıcıyı sonuna kadar savunacaksın. Yada eğer onu arada bir dinliyorsan, bazı laflarını duyup onu artık dinlemek istemiyorsan hiç dinlemeyeceksin kardeşim bu kadar basit.. Sagonun sizin gibi hayranları olduğu sürece daha çok bu lafları duyacaksınız. Bırakın eğer dinlemek istemiyorsanız gidin ! Adamın etrafında sadece gerçek hayranları kalsın, döneklerden kurtulsun..

Ayrıca son albüm mükemmeldi.