Alıntı
Eğer sizinde karınıza,ananıza,babanıza,namusunuza, küfrederler de siz de ses çıkarmazsanız,siz de adam değilsiniz.Böyle bir kılıbıklık yok.
Peygamber Efendimiz'i çok seviyoruz, 4 ayda onun için şarkı yaptık diye konuşanların, bugün düştüğü hal bu mu? İnsanları da günaha teşvik etmekten başka bir şey değil bu. her şeye rağmen biz yine Efendimiz'i örnek alıp susuyoruz deseler daha yerinde olacakmış, ama neymiş kılıbıklıkmış pehh...