Peygamber Efendimiz'i çok seviyoruz, 4 ayda onun için şarkı yaptık diye konuşanların, bugün düştüğü hal bu mu? İnsanları da günaha teşvik etmekten başka bir şey değil bu. her şeye rağmen biz yine Efendimiz'i örnek alıp susuyoruz deseler daha yerinde olacakmış, ama neymiş kılıbıklıkmış pehh...
+ Helal olsun hocam, kısmen anlatmak istediğimi siz anlatmışsınız.
Sago' dinimi alet etti çıkarlarına. Ne kadar ezilsede küfür çok pis birşeydir. Hele ki böyle bi yer edinmişse yazık günahtır.
Dürüst doğru düzgün kimse kalmadı.