Toklambis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ergenlik çağında böyle örneklerin olması çok doğal. Sanki aileden biriymiş hatta ötesiymiş gibi yakın görmek, onu her şeye rağmen savunmak sanki yakın bir arkadaşınmış gibi vs. Yaşınız kaç bilmiyorum ama yazdıklarınıza göre sanıyorum 18 yaşında büyüksünüz. Ergenlik döneminde bu kadar şiddetli olmasa da buna benzer davranışlar hepimiz de vardı, bugün de olması doğal.
Üstadım elinize su dökemeyiz.

Elimizden gelen bu.

Toklambis'e laf edeni döverim, yeni idölüm o.

Adam haklı beyler.