trdeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 2 yıl önce onlar başladı, "İt dalaşı" isimli şarkısıyla dikkatını çekerim, onların 15 şarkısına 23 dakikalık EP ile cevap verildi. Hatanız var, o 23 dakika içinde 1 tane küfür yok 2 onların şarkılarında boyna sövülüyor, ceza da dinledim vakti zamanında ama "Nefret" oluşumundayken, Sago albümlerini yaparken mesela "Med Cezir" albümünü severim. Ama adam olmayı bilcek herkes...



EP de Kolera küfür etmemişdir, daha öncesinde IBEN daha öncesinde diss atmışdır Kolera'ya ve oda cevap vermişdir.
Med Cezir albümünüde sagopa yapmış diyorlar