Toklambis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu "ılımlı" yaklaşımınızın sebebi malum şahısın tarikatlere üye olmasımıdır ?

Ben yolumu çizdim maneviyat artık bende böyle vs iyi hoş dinini yaşamak istiyorsan fazla şekilde git yaşa

ama bunu yaparken kibirden önünü göremiyor ve insanlar senin argo yazılarını okurken utanıyorsa bi yanlış var demektir.

bir laf vardır ya,

ya olduğun gibi görün ya da göründüğün gibi ol.

Not: Hayatımda oturupta özellikle bir rap müzik dinlemişliğim vs yoktur, dışarıdan gözüktüğü şeklini söylüyorum.
Dışarıdan gözüktüğü gibi değil işte işin içinde olsan anlarsın olaylar nasıl bu noktaya vardı.

Sago öyle birisi zaten iki yüzlü değil bazı rapçiler gibi milletin suratına tükürüp sonra tükürdüğünü yalamıyor.

Herkesin bir sabrı var hocam bazı şeyler var hani derler ya kavgada bile söylenmez. Fuatın söylediği cümleleri iyi dinle.