kralburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/geyik-resimler-am...post1061568019

Bu dissteki "Allah bile adam edemedi seni" lafından sonra oldu sanırım bunlar..
N2Lock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bencede şarkı ne zaman çıktı ki saçma sapan birşey zaten yaptığı diss

"Sen Cami Duvarında Ebu Cehil Posteri" yazık gerçekten.
CrakMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her insanın bir sabrı vardır yahu. Şu lafa bak. Sagopaya hak veriyorum...

Arkadaşlar bu diss gerçekten çok kızdırmış sagoyu ve adam haklı. Sizin birisi Ananıza , karınıza küfür etse tepkiniz ne olurdu ? bunu düşünün kendinizi o ADAMIN yerine koyun. Herkes onun üstüne geliyor onun üstüne oyun kuruyor. Herkes ona diss atıyor sonunda patladı. Ayrıca Adam ne yapsa suç oluyor küfür etmiş ben tweeti tamamen okudum çok az küfür var. "a q" ve y.vsak sadece bu ikisi var biz sanki hiç küfür etmiyoruz gibi davranıyosunuz.

" Allah bile adam edemedi seni " bu söz gerçekten çok ağır olmuş sagodanda bir diss gelecektir kesin.