RitEmrE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sagopa cemaate girdi, o kadar küfürsüz şarkı yapacam diye laf etti. Ötekilerin bu konuda beyanatları yok diye biliyorum, bu yüzden lafını tutmayan adam hakkında tabii ki konuşabiliriz.
Bakın ne diyor sago:

Alıntı
Ben bir müzisyenim ve yazılan dini şeylere izin verdikçe iş müzikten iyice çıkıyor.Açıkçası kendimi sorumlu hissediyorum.
Alıntı
sonra en ufak bir sözümle bir yargılıyorsunuz sanki o sözleri bir din adamı söylemiş gibi hüküm giydiriyorsunuz.Bunlar beni rahatsız ediyor.