
geçen gene bir konuda tartışmıştım rap de küfür olacak küfürsüz rap olmaz diye bas bas bağıranlar şimdi sago küfür etti diye kötü oldu değilmi bırakın artık oyun oynamayın başkası küfür etse hiçbirşey olmaz sago küfür edince ortalığı ayağı kaldırırsınız...
Sagopa cemaate girdi, o kadar küfürsüz şarkı yapacam diye laf etti. Ötekilerin bu konuda beyanatları yok diye biliyorum, bu yüzden lafını tutmayan adam hakkında tabii ki konuşabiliriz.