Formula Yarışlarına katılacak pilotlar gibisin hocam maşşallah
Yanlız günde 100 mesaj abooo ne konuşuyorsunuz merak ettim :P
Ayrıca bu şekilde çok konuşuyorsanız hergün hergün bu aşk fazla sürmez bence insanın özlemesi lazım özlettirmelisin kendini
Cafe, sinema filan masraflı işler hiç gerek yok.. ^^ Hele hele nette tanışıp telefonda aşk yaşamaya başlayıp sonrası malum olan bi' ilişki için.. (: Abi sözü dinle olayına bak sen..
Malum ilişki değil belki ciddi bişeyler olabilir o yüzden biraz daha temkinliyim
Sınıflar yan yana zaten başıma bela alıyorum mı ne
Bana göre çok acele ediyorsunuz ve konuşacaklarınızı çabuk tüketiyorsunuz. Muhabbetineyse bir şey diyemem ama iş ciddi ise daha ağırdan alın. Bu acele sizi tez yorar.