Konu
4 gün?? çok mu hızlıyım yoksa
15-07-2010, 19:20:36
#24
teknohaberci
Bana göre çok acele ediyorsunuz ve konuşacaklarınızı çabuk tüketiyorsunuz. Muhabbetineyse bir şey diyemem ama iş ciddi ise daha ağırdan alın. Bu acele sizi tez yorar.
Unutmayın, çok muhabbet tez ayrılık getirir..