Konu
4 gün?? çok mu hızlıyım yoksa
16-07-2010, 14:13:00
#27
FurkanGNS
Meta ADS Hizmetleri
Çok hızlı olmuş.
Ben, lise 1 de bir kıza yazmaya başladım, lisenin mezuniyet günü çıkma teklifi ettim o gün bugündür çıkıyoruz