• 15-07-2010, 11:30:10
    #10
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hızlı giden atlar geldi aklıma sözüm meclisten dışarı anlamışsındır. ve çok konuşmak tez ayrılık getirir.
    Off ne yaptın hoca
    Tamam artık 1 hafta konuşmam
  • 15-07-2010, 11:51:50
    #11
    4. gün kamera açtırıyorsan çok yavaşsın. Dün gece nelerini nelerini öğrendim ben sabah tanışıp. ^^ (: Geliştirmen lazım kendini.
  • 15-07-2010, 12:06:36
    #12
    bLeedCry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4. gün kamera açtırıyorsan çok yavaşsın. Dün gece nelerini nelerini öğrendim ben sabah tanışıp. ^^ (: Geliştirmen lazım kendini.
    İşte tecrübelerinizden yararlanıyım
  • 15-07-2010, 12:54:52
    #13
    Bugüne kadar yararlanamadıysan, bundan sonra hiç yararlanamazsın. ((: Aşk başkadır, adamı pişirir, yontar, yenecek kıvama getirir. En sonunda hiçbir kadın hayır diyemez.. (:
  • 15-07-2010, 13:18:17
    #14
    bLeedCry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugüne kadar yararlanamadıysan, bundan sonra hiç yararlanamazsın. ((: Aşk başkadır, adamı pişirir, yontar, yenecek kıvama getirir. En sonunda hiçbir kadın hayır diyemez.. (:
    Daha önce yaşadım da bu hızlı oldu
    Günde 100 mesaj beni biraz kasıyor.
    O yüzden ne olacaksa olsun diyorum
  • 15-07-2010, 15:30:53
    #15
    Lens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önce yaşadım da bu hızlı oldu
    Günde 100 mesaj beni biraz kasıyor.
    O yüzden ne olacaksa olsun diyorum
    Bu yaştan sonra bize taktik vermek düşmez cafe - sinema - devamı sana kalmış
  • 15-07-2010, 15:57:12
    #16
    Cafe, sinema filan masraflı işler hiç gerek yok.. ^^ Hele hele nette tanışıp telefonda aşk yaşamaya başlayıp sonrası malum olan bi' ilişki için.. (: Abi sözü dinle olayına bak sen..
  • 15-07-2010, 16:34:14
    #17
    biraz hızlı olmuş gibi gerçi yaz aylarıda geldi aşk pıtırcıkları havada
  • 15-07-2010, 16:35:27
    #18
    Ben 1 gün de çıkma teklifi ettiğimi hatırlıyorum.8 gün iyi hocam