Lens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha önce yaşadım da bu hızlı oldu
Günde 100 mesaj beni biraz kasıyor.
O yüzden ne olacaksa olsun diyorum
Bu yaştan sonra bize taktik vermek düşmez cafe - sinema - devamı sana kalmış