• 15-07-2010, 10:33:35
    #1
    4 gün önce facebookta bizim ünide olan kızla yazışmaya başladım.Neyse ilk gün 6 saat msn sohbetinden sonra telefon numarasını aldım.Derken gün de mesajlaşmaya başladık.(Gün de 100 mesaj.Allah'tan avea'nın kampanyası var ) Neyse kız biraz bağlandı gibi.2. gün mesajlarıma 5-10 dk arasında cevap verirken şimdi 1dkya düştü .Şimdi kamera açtıracağım bu gece.Sonra zaten çıkma teklifi etmek istiyorum.İlk intiba önemli.Kamera açınca sizce ne konuşayım?
    Bir de tabi buluşacağımız yerde

    Bir de başlıkta başlıkta belirttiğim gibi 4 gün oldu çok mu hızlı oldu
  • 15-07-2010, 10:37:29
    #2
    benim 8 yılcık oldu bi cacık olmadı hayırlısı olsun senin için
  • 15-07-2010, 10:39:07
    #3
    iyisin iyiii
  • 15-07-2010, 10:40:52
    #4
    Evet çok hızlı oldu.
  • 15-07-2010, 10:43:24
    #5
    Nasıl rahat ediyosan öyle yapacaksın kardeşim (:
  • 15-07-2010, 10:45:59
    #6
    Değerli yorumlarınız için teşekkürler.
    Bir de tecrübelilerden de cevap alırsam sevinirim
    Olaylar biraz hızlı gelişti o yüzden sorayım dedim.
    Daha önce 1 aydan önce 100 mesaja çıkmazdı başka kızla
  • 15-07-2010, 10:53:24
    #7
    Ben de face'ten tanıştım 2.gün sinemaya gittim öyle bak olaya .p
  • 15-07-2010, 11:17:02
    #8
    RitEmrE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de face'ten tanıştım 2.gün sinemaya gittim öyle bak olaya .p
    Hmm o daha feciymiş
    İlk konuşmada sence nelerden bahsediyim?
    Konu da kalmadı
  • 15-07-2010, 11:20:26
    #9
    Hızlı giden atlar geldi aklıma sözüm meclisten dışarı anlamışsındır. ve çok konuşmak tez ayrılık getirir.