sonra telefon numarasını aldım.Derken gün de mesajlaşmaya başladık.(Gün de 100 mesaj.Allah'tan avea'nın kampanyası var
) Neyse kız biraz bağlandı gibi.2. gün mesajlarıma 5-10 dk arasında cevap verirken şimdi 1dkya düştü
.Şimdi kamera açtıracağım bu gece.Sonra zaten çıkma teklifi etmek istiyorum.İlk intiba önemli.Kamera açınca sizce ne konuşayım?Bir de tabi buluşacağımız yerde

Bir de başlıkta başlıkta belirttiğim gibi 4 gün oldu çok mu hızlı oldu