Konu
4 gün?? çok mu hızlıyım yoksa
15-07-2010, 10:45:59
#6
Lens
Değerli yorumlarınız için teşekkürler.
Bir de tecrübelilerden de cevap alırsam sevinirim
Olaylar biraz hızlı gelişti o yüzden sorayım dedim.
Daha önce 1 aydan önce 100 mesaja çıkmazdı başka kızla