Konu
4 gün?? çok mu hızlıyım yoksa
15-07-2010, 11:17:02
#8
Lens
RitEmrE adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben de face'ten tanıştım 2.gün sinemaya gittim öyle bak olaya .p
Hmm o daha feciymiş
İlk konuşmada sence nelerden bahsediyim?
Konu da kalmadı