Konu
4 gün?? çok mu hızlıyım yoksa
15-07-2010, 12:06:36
#12
Lens
bLeedCry adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
4. gün kamera açtırıyorsan çok yavaşsın. Dün gece nelerini nelerini öğrendim ben sabah tanışıp. ^^ (: Geliştirmen lazım kendini.
İşte tecrübelerinizden yararlanıyım