bLeedCry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4. gün kamera açtırıyorsan çok yavaşsın. Dün gece nelerini nelerini öğrendim ben sabah tanışıp. ^^ (: Geliştirmen lazım kendini.
İşte tecrübelerinizden yararlanıyım