Konu
4 gün?? çok mu hızlıyım yoksa
15-07-2010, 11:51:50
#11
BUGRAHANN
4. gün kamera açtırıyorsan çok yavaşsın. Dün gece nelerini nelerini öğrendim ben sabah tanışıp. ^^ (: Geliştirmen lazım kendini.