Konu
4 gün?? çok mu hızlıyım yoksa
15-07-2010, 17:52:00
#23
Lens
demreli adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
pazartesi bakıştık salı tanıştık çarşamba buluştuk perşembe konuştuk cuma atıştık cumartesi sataştık pazar ayrıldık
O da güzel
O zaman yavaş gitmem benim lehime gibi