herkes yazmış para araba onlar boş şeyler arkadaşlar en önemlisi aile ve sağlıktır benim için bunların dışında ki hayallarim
kazandığım paranın hepsini eğitime yatırm ak istiyorum seneye ünv. olmak ve ünv bitirince Hong kong ve avustralya'ya gitmek ver orda kalmak vw orda ne iş yapacağıma gelirse çok büyük bir ticaret oda bende kalsın en önemlisi sağlık sırayla gidersek bir meslek liseli olarak hedefim 1 yıldır uğraşıyorum 4 yıllık üniversiteye girmek Bilgisayar öğrt. bu sene olmadı seneye olacak burayada yazıyorum neyse kardeşlerim hadi iyi günler
en büyük hayaliniz nedir :)
115
●6.635
- 07-07-2010, 21:00:53Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 07-07-2010, 21:57:27Bu konu hiç iyi yere gitmiyorProf.Hüko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-07-2010, 19:16:05AnTiBiy0tiq bana önerdiğin Şahıs gibi birinin bir daha dünyaya gelmeyeceğini benden daha iyi biliyorsun herhalde
