en büyük hayaliniz nedir :) - Sayfa 11 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
en büyük hayaliniz nedir :)
115
●
6.635
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
en büyük hayaliniz nedir :)
İlk
6
7
8
9
10
11
12
13
25-10-2010, 14:12:28
#91
DraqoN
en başta istediğim şey ŞEYMA'yı istiyorum eğer şeyma olmasada allahım karşıma şeyma gibi birini çıkarmasını ikinci dileğim ise devletim için ölecek devletimin içindeki pislikleri yok edecek kadar deneyimli ve iliimli bir polis olmak
25-10-2010, 14:23:50
#92
Betrayal_13
Kurumsal PLUS
Hayal Kurmak En Büyük Hayalim..
25-10-2010, 14:43:09
#93
Nunogomes
25-10-2010, 14:57:43
#94
Anybody
Kobe Bryant veya Josh Smith ile antreman veya 1 on 1 basketbol maçı yapmak.
25-10-2010, 15:32:10
#95
AllyCan
Nunogomes adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
burasi neresi hocam çok kral yermiş
25-10-2010, 19:48:53
#96
Doc.Deniz
Üyeliği durduruldu
Bir hayalimin olması.
25-10-2010, 19:58:13
#97
Oktigh
Üyeliği durduruldu
özgeyi gelin edip, bütün r10u düğüne çağıracam =)
25-10-2010, 20:03:45
#98
myqatsel
Devlet başkanliğı.
25-10-2010, 20:18:00
#99
t0t0
VPSAN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yaradan o günleride gösterir inşallah.
inşallah
İlk
6
7
8
9
10
11
12
13
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler