en büyük hayaliniz nedir :) - Sayfa 8 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
en büyük hayaliniz nedir :)
115
●
6.635
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
en büyük hayaliniz nedir :)
İlk
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
07-07-2010, 01:53:24
#64
teknohaberci
GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ağzından bal damlıyo
Para olmadan burdaki hayallerin pek çoğu gerçekleşmez ki. Ne demiş zamanın teknohabercisi para para para
07-07-2010, 03:04:59
#65
Brave09
Üyeliği durduruldu
Doors işletim sistemini kurmak
07-07-2010, 03:07:42
#66
awdizayn
Üyeliği durduruldu
google veya microsoftta meviki sahibi olmak
07-07-2010, 03:13:23
#67
FurkanGNS
Meta ADS Hizmetleri
awdizayn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
google veya microsoftta meviki sahibi olmak
Çok küçük hedefler.
Google veya Microsoft'a rakip olmak varken?
07-07-2010, 04:25:50
#68
awdizayn
Üyeliği durduruldu
MeqaTR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok küçük hedefler.
Google veya Microsoft'a rakip olmak varken?
rakip değil sahibide olabilirsiniz.
"Ağaca çıkmak için Yıldızları hedef alın"
07-07-2010, 11:39:29
#69
Prof.Huko
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
yatağa girmeden önce yatağımı ısıtacak kişinin olması.
07-07-2010, 11:41:56
#70
VJGarber
Üyeliği durduruldu
Sağlıklı, İmanlı Bir Ömür
İyi Bir İş (Mesleğim)
İyi Bir Eş
07-07-2010, 11:43:28
#71
Cevher
r10.net'te mod olup kendi şirketimi kurup aile sahibi olmak tabi öncelikle büyümek
07-07-2010, 15:08:20
#72
joKer06
Üyeliği durduruldu
İlk
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler