• 06-07-2010, 15:05:37
    #19
    Mısır piramitlerine gitmeyi çok isterim.
  • 06-07-2010, 15:06:38
    #20
    Üyeliği durduruldu
    MeqaTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimde bir hayalim, tekar 3 kıtaya hükmetmek. Ama çok zor gözüküyor.
    Yaradan o günleride gösterir inşallah.
  • 06-07-2010, 15:08:59
    #21
    Yüce ülkemdeki güzel insanlarımın aylık gelir ortalamalarının Avrupa ülkelerindeki insanların gelirlerine oranla daha yüksekte olması en büyük hayalimdir inş. olacaktırda.Ülkem insanı mutlu,huzurlu olursa zaten o ülkede herşey olur, inş. olucaktırda.
  • 06-07-2010, 15:11:18
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    para para para
  • 06-07-2010, 15:11:42
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Zamanda yolculuk yapmak...
  • 06-07-2010, 15:13:11
    #24
    buradaki herkesin adını bileceği bir siteye sahip olmak
  • 06-07-2010, 15:14:27
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Sevdiğim ile birlikte yaşamak ve ölmek.
  • 06-07-2010, 15:14:51
    #26
    Meta ADS Hizmetleri
    VPSAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaradan o günleride gösterir inşallah.
    Keşke tekrar görebilsek, o kahramanlık duygularımızı hissedebilsek.

    Zamanın süper güçlerini yok edebilen bir devletken, 4.000 kişilik bir terör örgütünü deviremiyoruz daha.
  • 06-07-2010, 15:16:33
    #27
    Aslında benim bir çok hayalim var ama en çok istediğim şey ileride kendime ait bir araba. a3 yada leon olabilir siyah bir araç ve kendi paramla modifiye ettirdiğim bir arabam olsa hiç fena olmaz hani Ama dün akşam eve gelirken bir köşede duran mavi bir evo gördüm resmen çarpıldım yahu resmen arabaya Artık hayallerimden birine oturdu evo. Ama fiyatı biraz tuzluymuş eğer zengin olursam Mitsubishi Lancer Evolution alacağım