en büyük hayaliniz nedir :)
115
●6.635
- 06-07-2010, 15:06:38Üyeliği durdurulduYaradan o günleride gösterir inşallah.MeqaTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-07-2010, 15:11:42Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Zamanda yolculuk yapmak...
- 06-07-2010, 15:14:51Keşke tekrar görebilsek, o kahramanlık duygularımızı hissedebilsek.VPSAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zamanın süper güçlerini yok edebilen bir devletken, 4.000 kişilik bir terör örgütünü deviremiyoruz daha. - 06-07-2010, 15:16:33Aslında benim bir çok hayalim var ama en çok istediğim şey ileride kendime ait bir araba. a3 yada leon olabilir siyah bir araç ve kendi paramla modifiye ettirdiğim bir arabam olsa hiç fena olmaz hani
Ama dün akşam eve gelirken bir köşede duran mavi bir evo gördüm resmen çarpıldım yahu resmen arabaya
Artık hayallerimden birine oturdu evo. Ama fiyatı biraz tuzluymuş eğer zengin olursam Mitsubishi Lancer Evolution alacağım
Ama dün akşam eve gelirken bir köşede duran mavi bir evo gördüm resmen çarpıldım yahu resmen arabaya