Aslında benim bir çok hayalim var ama en çok istediğim şey ileride kendime ait bir araba. a3 yada leon olabilir siyah bir araç ve kendi paramla modifiye ettirdiğim bir arabam olsa hiç fena olmaz hani

Ama dün akşam eve gelirken bir köşede duran mavi bir evo gördüm resmen çarpıldım yahu resmen arabaya

Artık hayallerimden birine oturdu evo. Ama fiyatı biraz tuzluymuş eğer zengin olursam
Mitsubishi Lancer Evolution alacağım