en büyük hayaliniz nedir :)
115
●6.635
- 06-07-2010, 14:34:30Üyeliği durdurulduPek özenme canım kardeşim git çalış işini emeğini eline al para kazan. Ama onlara özenmeReDBuL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
. Bir abi tavsiyesi.
Hayalim:
- 06-07-2010, 14:59:23Benimde bir hayalim, tekar 3 kıtaya hükmetmek. Ama çok zor gözüküyor.VPSAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
. Bir abi tavsiyesi.