en büyük hayaliniz nedir :) - Sayfa 7 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
en büyük hayaliniz nedir :)
115
●
6.635
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
en büyük hayaliniz nedir :)
İlk
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Son
06-07-2010, 23:20:36
#55
atary
profaks adlı üyeden alıntı:
PR3 Link 10 TL ! - The Designer
demekki 1 milyon adet satsa alabilir
06-07-2010, 23:36:24
#56
dergos
Bill Gates gibi biri olmak. Kendi ülkemin toprakları üzerinde. Veya Mark Zukfksdfa( Soyadını bilmiyorum
). Yani adam akıllı tüm dünyanın adını bildiği bi site. Bide şu bi adaya düşsen mantığını
Yani bi ada
06-07-2010, 23:53:42
#57
Geera
60-70 senelik bir ömür için en büyük hayalim bir an önce ebedi hayata kavuşmak olurdu.
06-07-2010, 23:58:26
#58
frmpostcusuyum
Yalakaların olmadığı bir işte çalışmak....
06-07-2010, 23:59:49
#59
vBulletinMaster
GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
futboldamı
Futbol mu
: topa vurmayı bilmem
Bu mesajımıda dağıttınız değiştiriyorum ya yiter ya
;
Namuslu bir ev erkeği olmak istiyorum.
07-07-2010, 00:41:54
#60
WWW
en büyük hayaliniz nedir
- Hayallerimin gerçek olması.
07-07-2010, 00:43:32
#61
aliserdem
Bir sevgilimin olması ve onla doyasıya hayatı yaşamak [sinema , oyun heryerde beraber olmak] zor bişey değil umarım gerçek olur
07-07-2010, 01:36:20
#62
teknohaberci
Kedime sınırsız mama alacak, paramın hesabını unutacak kadar çok para para para para
07-07-2010, 01:45:19
#63
GodLessTurtLe
teknohaberci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kedime sınırsız mama alacak, paramın hesabını unutacak kadar çok para para para para
ağzından bal damlıyo
İlk
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler