Konu
en büyük hayaliniz nedir :)
06-07-2010, 15:06:38
#20
VPSAN
Üyeliği durduruldu
MeqaTR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Benimde bir hayalim, tekar 3 kıtaya hükmetmek. Ama çok zor gözüküyor.
Yaradan o günleride gösterir inşallah.