Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
herkes yazmış para araba onlar boş şeyler arkadaşlar en önemlisi aile ve sağlıktır benim için bunların dışında ki hayallarim
kazandığım paranın hepsini eğitime yatırm ak istiyorum seneye ünv. olmak ve ünv bitirince Hong kong ve avustralya'ya gitmek ver orda kalmak vw orda ne iş yapacağıma gelirse çok büyük bir ticaret oda bende kalsın en önemlisi sağlık sırayla gidersek bir meslek liseli olarak hedefim 1 yıldır uğraşıyorum 4 yıllık üniversiteye girmek Bilgisayar öğrt. bu sene olmadı seneye olacak burayada yazıyorum neyse kardeşlerim hadi iyi günler