Konu
en büyük hayaliniz nedir :)
07-07-2010, 21:00:53
#75
Batuhan1
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
dogubex adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Biraz kaçık bir hayal ama iddaa'lıyım iddaa ya girerim ama bir 30 yıl var önümde bu 30 yılda tek hayalimi gerçekleştirmek için herşeyi yapacağım bugün de ilk adımını attım.
verdiğin resimdekini olmaya çalışma bu olmaya çalış