• 18-06-2010, 19:08:24
    #64
    apaçi iguana

    şaka bi yana evde hiç kaybolduğu fln oluo mu
  • 18-06-2010, 19:15:47
    #65
    Ben böyle hesap etmemiştim abla istemezsin sanmıştım

    Togebi33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    apaçi iguana

    şaka bi yana evde hiç kaybolduğu fln oluo mu
    Bro kumanda mı bu kaybolsun 1.5 metre hayvan
  • 18-06-2010, 19:22:27
    #66
    Üyeliği durduruldu
    maşallah.
  • 18-06-2010, 19:57:30
    #67
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    BekirARSLAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben soylemekden bıktım sizler hala wc demekden bıkmadınız ya orası banyo hem ayrıca banyoda degıl kendı kafesı var hayvanın banyoya ne için gideriz temızlenmek ıcın oda temızlenmek ıcın banyoya gitti bizde o sırada cektık yaff
    Ben daha önceki konuyu okumadım, daha doğrusu görmedim ayrı ayrı Rocky I, II, III gibi seri yapan başlıkları takip edemiyorum nyse fazla sinir kalbe iyi gelmez sakin ol Iguanan pek tatlı demek isterdim ama zevkler ve renkler işte tartışılmıyor, allah uzun ömür versin.
  • 18-06-2010, 21:50:44
    #68
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    vay tosunum benım
  • 18-06-2010, 22:21:05
    #69
    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben böyle hesap etmemiştim abla istemezsin sanmıştım



    Bro kumanda mı bu kaybolsun 1.5 metre hayvan
    sözünü tüm forum okudu amma

    bana ne ben iguana istiyorum
  • 18-06-2010, 22:24:02
    #70
    Üyeliği durduruldu
    Togebi33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    apaçi iguana

    şaka bi yana evde hiç kaybolduğu fln oluo mu
    yok hiç gormedım kayboldugunu hatta bi ara kaybolsun diyorum ama yok nerde o gunler
  • 18-06-2010, 22:31:50
    #71
    Hiç sesi falan çıkmıyormu Sinirlenme durumu falan olmuyormu bu hayvanın?
  • 19-06-2010, 00:57:19
    #72
    çok güzel ya