• 18-06-2010, 00:24:27
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Bu tür hayvanarın resimlerne baktıkca ay ne kadan güzel derdim hoşuma giderdi.
    Amabu videoyu izleyince bütün pozitif yorumları negative döüştü.
    Hayvanın pek bir zaarı yok, sesi soluğu çıkmıyor ama asaletiyle beni ürpertti.

    Bi tur verde bineyim gibi olacak ama. Bir kere verde şöyle bizim mahaledde bir tur attırayımda mahallelinin ödü biyerine karışsın
  • 18-06-2010, 00:48:29
    #29
    videoyu çekenin tırnaklar ojeli galiba

    birde wc ye kurmuş evini
  • 18-06-2010, 00:57:08
    #30
    Hayvan sevgisi bu olsa gerek Bir odayı Amigoya ayırmışsınız .Sağlıklı büyür inş.
  • 18-06-2010, 01:49:22
    #31
    Üyeliği durduruldu
    ahtapot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    videoyu çekenin tırnaklar ojeli galiba

    birde wc ye kurmuş evini
    wc degil hocam orasi banyo ustelik videoyu kız arkadasım cekmişti. ben içeri girdim oda kactı bi anda kapı acılınca

    Chile_Mix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayvan sevgisi bu olsa gerek Bir odayı Amigoya ayırmışsınız .Sağlıklı büyür inş.
    hocam ben ona koskoca arazıyı ayırdım oda yetmedi 1.50 cm uzunlugunda 80 cm genıslıgınde cam bir kafesi var
  • 18-06-2010, 01:52:34
    #32
    Başı balığa benziyor Comodo Ejderi Yokmu yav en ilginç bulduğum hayvanlardan biridir
  • 18-06-2010, 02:10:48
    #33
    KoRuYuCu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gece uyandığımda evde görsem, yeminle pompalıyla vurur öldürürüm
    yarıldım ya..
  • 18-06-2010, 02:11:36
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Kardeşşşşşşşşş bu neeeeeeeeee? Bunu nasıl tutuyon evdeeeeeeeee? Ben onla aynı odaya hayatta girmemmmm
  • 18-06-2010, 02:19:51
    #35
    Abi yok böyle bir asalet ya, yıllardır beslemeyi düşünüyorum bu hayvanı.
    İlkte tiksindirici gelebilir ama harbiden çok sevimli bir hayvan.

    Gerçi büyüdüğü zaman timsah yavrusuna benziyor ama olsun.
  • 18-06-2010, 02:25:14
    #36
    izlerken korktum bune enteresan bir canlidir